• Pisanie to układanie puzzli, możesz na nas liczyć - mamy wszystkie elementy!

  • Dobór złych słów niszczy przekaz – tworzymy dobre treści, którymi przekonasz do siebie innych!

  • Nawet najlepszą treść zabijają błędy - przywróć jej życie z naszą pomocą!

Storytelling

OPOWIEŚCI O KONKRETNEJ TREŚCI

Opowieść o tym, co dzięki Twojemu produktowi otrzyma konsument pozwala mu wyobrazić sobie, a tym samym zrozumieć korzyści płynące z jego posiadania. Historia musi odnosić się do wartości, które przypisujesz oferowanemu przez siebie produktowi i wiązać je z wartościami osób, które chcesz do siebie przekonać.

Jeśli sprzedajesz apartamenty „szyte na miarę”, to wartościami, które oferujesz są luksus i wygoda. Dzięki swojej historii powinieneś pobudzać chęć bycia niezależnym, decydującym o kształcie swojego życia. Opowiedziana przez Ciebie historia może w ciekawy sposób pokazywać, jak trudne jest odniesienie sukcesu, jak wiele przeszkód musimy pokonać, aby dojść do miejsca w którym jesteśmy. Podróże i podjęte walki czy tułaczka miały jednak swój cel. Miały służyć temu, aby nareszcie osiąść w bezpiecznym miejscu, miejscu „szytym na miarę”. Taką przestrzenią może być oferowany przez Ciebie apartament, bo jak nikt inny, to właśnie Ty rozumiesz potrzebę człowieka sukcesu. Ofert deweloperów jest wiele, zasypują potencjalnych klientów mailingiem i wciągają w pętlę remarktingu, gdzie wyliczają walory swojej budowy. Pomyśl czy nie wyróżnisz się, jeśli wyliczysz wartości, które przyświecały budowie takiej przestrzeni?

Twój produkt może być najlepszy ze wszystkich dostępnych na rynku. Możesz wykorzystywać najnowsze technologie, dawać dożywotnią gwarancję, funkcjonalność, wygodę lub wrażenia estetyczne. Możesz opakować swój produkt w ładny kartonik, stworzyć designerski logotyp, ale zabraknie Ci ostatniego z elementów. Zwieńczeniem i podstawą  zarazem, a zatem klamrą kompozycyjną Twojego produktu powinna być historia. To dzięki marketingowi narracyjnemu opiszesz wartości, jakie ma sprzedawana przez Ciebie rzecz tak, aby nie potrzeba chwili czy przypadek decydowały o jej zakupie, ale gust klientów i ich system wartości, który w intuicyjny sposób kieruje ich decyzją o zakupie i wpływa na zapamiętywalność Twojej marki.

Miałkość przekazu w postaci wyliczenia zalet staje się coraz bardziej widoczna dla klientów. Dzięki hasłom: „Najlepsi na rynku” czy „Wieloletnie doświadczenie”, paradoksalnie nie budujesz wizerunku lidera. Gdybyś opisał jak to się stało, że to właśnie Ty czujesz się liderem i za takiego jesteś uznawany, jakie wartości Ci przyświecały na drodze do sukcesu, o wiele łatwiej będzie Ci przekonać klienta, że jesteś silną marką, dla odpowiedzialnych i świadomych klientów.

Nie każdy musi umieć opowiadać historie, ale każdy nosi w sobie jakąś opowieść. Pozwól nam wydobyć historię Twojej marki, a zauważysz, że łatwej jest sprzedawać, gdy klient podziela Twoje emocje.

Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego. 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.